כל הטיפים לארגון הכנס המושלם

עריכת כנסים

כל מי שניסה את כוחו אפילו פעם אחת במלאכה המאתגרת של ארגון כנסים מקצועיים, יודע עד כמה שמדובר באוסף של אלמנטים שחייבים להשתלב יחד זה בזה כמו פאזל מושלם. הטיפים הבאים יעזרו לכם לארגון הכנס המוצלח, לרווחת כולם. 

בחירת לוקיישן 

כל כנס מוצלח נמדד בראש ובראשונה בלוקיישן. המקום שבו יתקיים האירוע צריך להיות מצד אחד מרווח ומצד שני, נוח להתמצאות. מקומות חניה, חלוקה לאזורי משנה פונקציונליים, סדרנים – כל אלה משלימים את הלוקיישן המושלם. 

קבלת פנים – וואו  

כאשר קבלת הפנים של הכנס תתוכנן בצורה מושקעת, כל הכנס מתחיל ברגל ימין. דוכני כיבוד, שלטים מאירי עיניים, דיילות או דיילים חביבים וחייכניים, מוזיקה נעימה ברגע – כל אלה יקבלו את המשתתפים ויכניסו אותם לאווירה. 

לוח זמנים מדוקדק 

ארגון כנסים בצורה טובה מתבסס במידה רבה על קביעת לוח זמנים מדוקדק. לכל פעילות או לכל שלב בכנס צריך להקצות את פרק הזמן המתאים מבלי שיווצרו "רגעים מתים" ותוך זרימה מתמדת וחלקה בין שלב לשלב. 

מרצים מרתקים, נושאים רלוונטיים 

ארגון כנסים ברמה גבוהה נשען לא רק על צורה אלא גם על תוכן. לכן, יש לדאוג למרצים מרתקים ולנושאים רלוונטיים שיעניינו את המשתתפים. אם מדובר בכנס שבו דוכנים שונים מהווים את גולת הכותרת, יש לדאוג לתמהיל טוב של דוכנים (שלא יהיה יותר מדי "עוד מאותו דבר").

מקוריות – לא שכפול 

מרבית המשתתפים בכנסים ביקרו, סביר להניח, בלא מעט כנסים בחייהם. על כן, כדי לארגן כנס מושלם צריך למצוא ערך מוסף מקורי. לא כל מרכיב ומרכיב בכנס צריך להמציא את הגלגל מחדש, אבל מספיק שאלמנט אחד יהיה מקורי מאוד ולא שכפול, והתוצאה תהיה טובה בהרבה מהמצופה. 

קראו על הפקת כנסים דיגיטליים >>>

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לחבק את הפאר המתוק: סיבות לבחור את עוגת המייפל האלוהית
בתחום הפינוקים הקולינריים, הבחירה בעוגת המייפל האלוהית על פני קינוחים אחרים יכולה להיראות כמו מעשה...
קרא עוד »
יול 22, 2023
רעיונות למנות מנצחות לקייטרינג לאירועים קטנים
אירועים קטנים זה תמיד כיף ואם האוכל טוב - עשיתם את שלכם. כשרוצים למצוא קייטרינג לאירועים קטנים הרבה...
קרא עוד »
אוק 31, 2021
מחפשים מתנה לבן זוג? קבלו כמה רעיונות למתנות לגבר
רכישת מתנה לבן הזוג יכולה להיות משימה מורכבת. ראשית, את יכולה להיות בטוחה שבסופו של דבר הגבר יידע כמה...
קרא עוד »
מאי 01, 2019